Strawberry Cupcake


Hello World..I just wanna tell you something..Woohyun is my brother,Sungyeol is my cousin,Sungjong is my friend,Hoya is my dancing partner,Dongwoo is my grandma and guess who is my grandpa..It's definitely Sunggyu...


► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary



Put your Cbox here. Make sure the correct measure of the width of your Cbox.


Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
♥ MOTIVATION BOOK♥
Tuesday 20 December 2011 | 01:49 | 0 Sweet Cupcake
Today aq tlh mlkukan tgs aq sbgai seorang pljr dan ank y baik dgn m'baca buku motivasi y b'tajk 'keyakinan diri' y dikarang oleh Ahmad Radzi Adil.....ni buku abg aq tp ad kat dlm blk aq so aq ambl jela bace...buku ni xlah tebal sngat tp kata2 dlm buku ni mmg daebak....buku ni bnyk include kte2 tokoh terkenal....kte2 dlm buku ni blh buat smeone 2 rse diri kte ni sbnrnyer kecil jew...

Buku ni ad 12 bhgian so kira ckp lgkp kpd sesiapa y kurang keyakinan diri..kate2 y plg aq t'lekat dlm kepala otak smpai skunk ialah kate2 dari  Bhagawan Sri Sathya Sai Babaoeh...kate2 dye b'bnyi bgini"Life Is A Challenge-Meet It! Life Is A Song-Sing It!Life Is A Dream-Realize It! Life Is A Game-Play It! Life Is A Love-Enjoy It!".....mmg  btl kate2 dye...hdp ni kte kne tempuh dgn brani dan pnh keyakinan brulah y apew kte lkkn 2 akan b'jaye...                                                                                                                                     
Buku ni jugak m'ajr aq klau kte kte gagal jgn mdh pts asa n rse diri kte ni x b'guna..."Remember the two benefits of failure.First,if you do fail,you learn what doesn't work and second the failure gives you the oppurtunity to try new approach"-Roger von Oech..yela klau kite always success kte maybe ingat kte ni da perfect so x pyh kaji apew y tlh kte buat..korang pham x ape y aq tulis..kalau x paham pown xpew..sbb skunk jari aq dah letih mnari so dye automatic mnari smua lagu(hurufla)..haha..satu lagi kate2 akhir aq arynie ialh"It is better to try to light candle than to curse the dark"

Labels: