Strawberry Cupcake


Hello World..I just wanna tell you something..Woohyun is my brother,Sungyeol is my cousin,Sungjong is my friend,Hoya is my dancing partner,Dongwoo is my grandma and guess who is my grandpa..It's definitely Sunggyu...


► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary



Put your Cbox here. Make sure the correct measure of the width of your Cbox.


Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
♥MY NEW MISSION♥
Monday 19 December 2011 | 03:41 | 0 Sweet Cupcake
morning guys....lame glew dah aq x update blog nie..bkn ap buzy gler bulan nie....mklmlh kan da msm back 2 school.....skunk ni aq nak ckp pasal misi terbaru aq...haha..macam running man ad mission..tpi misi aq bkn berlari..hahaha...misi terbaru aq ialh aq nak cba ubah hidup aq...bkn nak ubah apepown cma nak tkr lifestyle skit..haha...kowang berjaya x???walaupown aq thu maybe mission xberjaya tp aq betul2 berazam gler..azam 2012...

kisah tbe2 aq nak berubah nie b'mula bler pd sua2 pgi aq bngn dan aq t'nampk aq punyer result periksa...pas2 aq tergerak hati nak tngok balik..setelah aq kaji berulang kali bru aq prasan result y aq dpt 2 smuanyew ats sikap aq sndiri...time 2 smew memory dtg dlm otak aq...memory time aq kat skull aq buat ape,??kat hostel aq buat apew???slame ni aq xpernah pikir pown aq blh dpt result mcm nie...aq ingt ilmu dlm kepala otak a.k.a brain aq dah ckp..tpi sbnrnye ilmu 2 lngsung xley nak buat makan...ptutlah mummy n daddy aq slalu psn kat aq mcm nie "Learning never exhausts the mind"..my daddy said  kate2 dri Leonardo da Vinci...aq mmg kagum gler dgn Leonardo da Vinci sbb dye bnyak gler bakat....

So aq hrp sngat smua ni akn berjln lncr mcm yg aq hrpkan...haha..kata2 akhir dri Leonardo da Vinci yg aq nk cmpk kat cni ialh " Life is pretty simple: You do some stuff. Most fails. Some works. You do more of what works. If it works big, others quickly copy it. Then you do something else. The trick is the doing something else."


Labels: